[Arvodesgruppen] Möte 21 april?

Bella Stenberg bellastenberg at hotmail.com
Ons Apr 13 10:35:11 CEST 2022

Tack! Blev lite rörigt när mötet flyttades.

Glöm inte att svara på mailet jag skickade i söndags:

Hoppas allt är bra!

Nana hittade efter ett antal fullbokade lokaler en plats åt oss 18 maj i Göteborg.

Så nu vill i gärna börja marknadsföra kvällen. Det första vi behöver från Gert och Hasse är en text till vårt nyhetsbrev som ska skickas ut kommande vecka. Och så snart det går även namn och bilder på medverkande så att vi kan göra ett Facebook-event.

Hur vill ni att vi ska göra med föranmälan av deltagande?

Ha det fint!
/Bella