[Arvodesgruppen] Dagordning Arvodesgruppen till Zoom-möte den 21 april

Bella Stenberg bellastenberg at hotmail.com
Tors Apr 14 14:25:22 CEST 2022

Hej!

Jag återkommer om närvaro.

Det kanske döljer sig under någon av de mer allmäna rubrikerna, men jag saknar info om upphovsrättsträffarna i maj.
Även om det inte är arvode per se så är det ju i den här gruppen sektionerna möts.
Så både uppdatering om hur det går från sektionerna och tydlig info från Hasse och Gert om upplägg, gäster och när vi får marknadsföringsmaterial etc vill jag gärna ha.

Glad påsk!
/Bella