[Arvodesgruppen] Strategidokument inför morgondagen

Gert Lundstedt gert.lundstedt at gmail.com
Ons Apr 20 12:11:44 CEST 2022

Hallå Kamrater!

Hoppas ni haft en fin påsk och kunnat njuta av vad jag förstår vårväder
över hela landet.

Imorgon har vi Zoom-möte i Arvodesgruppen mellan 14-15. Hasse skickar länk
innan mötet.
Dagordning skickade jag ut före påsk.
Fler har efterrågat en skriftlig strategi för arbetet i arbetsgruppen.
Hasse, Gunilla och jag har tagit fram ett förslag som är bifogat. Läs det,
fundera och ha synpunkter. Vi ser det som ett öppet och levande dokument
som finns för att kampanjen ska bli så bra och effektiv som möjligt.

Vi ses imorrn

Gert