[Arvodesgruppen] Möte fredagen den 26 augusti 2022

Nana Eshelman Håkansson nana at nanahakansson.se
Tors Aug 25 15:55:16 CEST 2022

Hej!
Hoppas sommaren behandlar er väl!

Jag kommer inte heller att närvara i morgon, vilket jag tycker är väldigt tråkigt då arvodesfrågan är anledningen till att jag valde att engagera mig i Riks.

Som ni alla vet har jag och Gert en konflikt som inte är löst än. Jag får inte svar på mejl och trots medling från Gunillas sida har Gert inte velat prata ut om saken med en opartisk tredje person som vi båda kan känna oss trygga med. Innan detta har skett är jag inte bekväm med att vara med på några möten med Arvodesgruppen.

Men jag vill fortfarande, som jag uttryckt i bland annat Journalisten, se beslutsprotokoll gällande Upphovsrättskvällarna och Arvodeslunchen. Gert och Hasse säger att det finns, jag kan inte hitta det någonstans.

Och apropå beslut, vilka punkter på dagordningen innefattar beslut? Tänker att några sådana bör finnas när vi blickar framåt. Och hur mycket pengar har vi kvar om vi ska följa årets budget?

Bertholof, du får gärna höra av dig till mig också om du vill bolla!

Allt gott,
Nana

Nana Eshelman Håkansson
+46704097529