[Arvodesgruppen] Möte fredagen den 26 augusti 2022

Monica Atterberg monicaprivat at gmail.com
Tors Aug 25 23:07:02 CEST 2022

Hej alla!

Jag räknar med att komma imorgon men det kan bli lite rörigt, speciellt mot
slutet av mötet, då andra personer kan komma in i lokalen. Jag kör mötet
med Arvodesgruppen på bortaplan mellan två olika jobb.

Jag måste även bekänna att jag inte hunnit arbeta ett dugg med
Arvodesfrågor i sommar. Först en månads mer eller mindre sängläge efter
biverkan från covidvaccinering, sen väldigt mycket splittrande saker inom
Mälardalens frilansklubb. På måndag har vi ett extra årsmöte där ny
styrelse väljs. Vi tar också upp frågan om Uppsala med omnejd ska få bli
egen sektion, vilket jag hoppas.

Blir Uppsala en egen sektion så återkommer jag kanske som ordförande eller
annan representant för en ny sektion. Annars vill jag tacka alla för ett
fint samarbete!

Vänliga hälsningar
Monica Atterberg
Ordf. i Mälardalens frilansklubb några dagar till