[Arvodesgruppen] Debattartikel och nytt mötesdatum

Bella Stenberg bellastenberg at hotmail.com
Tis Aug 30 12:13:35 CEST 2022

Hej!

Här är GPs instruktioner för att skriva debattartikel, som kan vara värda att titta på: https://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/skriv-en-debattartikel-i-gp-1.4142070
Den nuvarande varianten är för lång för GP, och förmodligen även för annan dagspress, särskilt om lokala perspektiv ska läggas till. Den behöver både korras och vässas, och jag ska erkänna att jag tappade tråden när jag läste.

I nuläget kommer Västra dock inte lägga tid på detta.

Ha det fint!
/Bella