[Arvodesgruppen] Debattartikel och nytt mötesdatum

Ylva Berlin Ylva.berlin at ltffeature.com
Tis Aug 30 15:42:56 CEST 2022

Hej!

/Konflikter – detta tillstånd som kräver så mycket energi, men som också
är bränslet för utveckling och framåtrörelse i en organisation. Det är
dock stor skillnad på en konstruktiv konflikt och en som bryter ner
människor och riskerar att långsamt växa till något ohållbart. För det
gäller att ”hantera” dem – inte låtsas som att de inte existerar.../

Hälsar Ylva

som efter 10  år i Mälardalens styrelse - alldeles nyligen varit med om
att i stort sett alla ledamöter fick gå -  på grund av en olöst konflikt