[Arvodesgruppen] Nästa möte i Arvodesgruppen mm

Gert Lundstedt gert.lundstedt at gmail.com
Tors Mars 10 13:56:08 CET 2022

Hej alla i Arvodesgruppen!

Nu har Marja i Riks gjort iordning en mejl-lista för oss i gruppen.
Tack Marja!

Jag passar på att pröva att mejl-listan funkar med datum för nästa möte i
gruppen: *torsdagen den 21 mars klockan 14-15.*

Preliminärt planerar vi vårt lunchseminarium om arvoden till den *torsdagen
den 28 april.*

Hasse och jag kommer med utkast till debattartikel *i början av april.*

Hasse skickar snart ut praktisk information inför upphovsrättskvällarna *i
maj-juni.*

*SVARA PÅ DET HÄR MEJLET SÅ ATT VI SER ATT DET GÅR FRAM TILL ALLA*

Hälsningar

Gert & Hasse