[Arvodesgruppen] Nästa möte i Arvodesgruppen mm

Karin Kämsby matilda at karinkamsby.se
Tors Mars 10 15:26:54 CET 2022

Hej!
jag kan helst inte den 21.3.  Ska vara i Mexico hos min dotter då och det är hennes födelsedag. Klockan 14 i Sverige är kl 7 på morgonen där. Tror att jag förväntas stå med en tårta och sjunga Ja må hon leva. Kan en timme senare eller någon annan dag.
Visst är det bara jag från Södra Norrland som är med på den här listan? I så fall är det mitt jobb att informera min styrelse, enligt vår speciallösning. Har lyckats avgå som ordf. Det har varit jättekul men allt har en ände.
Har ni förresten sett den här debattartikeln från Klys:
https://www.altinget.se/civilsamhalle/artikel/lagstifta-for-skalig-ersattning-till-kulturskapare <https://www.altinget.se/civilsamhalle/artikel/lagstifta-for-skalig-ersattning-till-kulturskapare>
Vänliga hälsningar
Karin

Karin Kämsby