[Arvodesgruppen] Uppdatera ordförandeinfo + inlägg om nya styrelsen tlil Frilans Riks instragram

Karin Kämsby matilda at karinkamsby.se
Tors Mars 17 17:46:30 CET 2022

Hej Bella!
Kan du ta den diskussionen med den nya styrelsen? Den är absolut inte hemlig. Här är en lista på alla förtroendevalda i Södra Norrland
Sammankallande: Mikael Lundh, Sandviken

070-7799951 mikael.frilans at outlook.com <mailto:mikael.frilans at outlook.com>

Postmottagare: Britt Mattsson

Rösgatan 39 B, 80645 Gävle

070-3206962 britt.mattsson at gmail.com <mailto:britt.mattsson at gmail.com>
Kassör: Fredrik Mårtensson

Triangelvägen 23, 86139 Bergeforsen

070-3754542 fr.martensson at gmail.com <mailto:fr.martensson at gmail.com>
Övriga styrelseledamöter:

Abdullatif Haj Mohammad, 85630 Sundsvall

0729360961 abdullatif.haj.mohammad at gmail.com <mailto:abdullatif.haj.mohammad at gmail.com>
som skolas under 2022 in som ordförande fr o m årsmötet 2023

Mats Andersson

Skedvik 99, 86492 Matfors

070-6082830 info at fotografmats.se <mailto:info at fotografmats.se>
 Therése Ny