[Arvodesgruppen] Upphovsrättskvällen

Nana Eshelman Håkansson nana at nanahakansson.se
Ons May 11 19:20:33 CEST 2022

Hej vänner!
Jag är ansvarig för förberedelserna inför Upphovsrättskvällen i Göteborg nästa vecka.

Jag kommer, som vi kom överens om Gert, ringa runt och ta ett försnack med alla paneldeltagare inför panelsamtalet som jag kommer att hålla i, men jag har inte fått svar på om det är du eller Hasse som ska ingå. Meddela gärna så att jag vet vem av er som jag ska ringa!

Hoppas ni i Mälardalen får en trevlig kväll i morgon! Mejla gärna och berätta vilka frågor som ledde till mest diskussion så att vi i Västra kan ta med oss det till vår kväll.

Kan inte alla mejla sina event-inbjudningar till gruppen så att vi kan hjälpas åt att sprida varandras evenemang i våra olika kanaler?

Vårt är: https://facebook.com/events/s/att-frilansa-i-en-konfliktzon-/707159166989233/

Allt gott,
Nana
Nana Eshelman Håkansson