[Arvodesgruppen] Upphovsrättsträffarna och ekonomin

Marita Wass marita at wassmedia.se
Tors May 12 08:02:44 CEST 2022

Hej!
I går kväll hade Nana och jag ett planeringsmöte inför
Upphovsrättskvällen i Göteborg i nästa vecka. Bella
Jag är ju lite ny i sammanhanget men reagerade när Nana sa att både Gert
och Hasse åker till Göteborg, Umeå, Malmö och är med i Stockholm.
Har jag missförstått? Turas ni om att vara med på träffarna?
I annat fall tänker att det blir ett dyrt kalas med allt från
tågbiljetter till hotell och arvoden.

Budgeten är ju begränsad, även om jag förstått att anslaget höjts sedan
sist.

/Marita

--
Marita Wass