[Arvodesgruppen] Arvodeslunchseminarium 19 maj

Monica Atterberg monicaprivat at gmail.com
Sat May 14 14:19:59 CEST 2022

Hej Gert!

Tänkte just försöka göra PR för lunchseminariet och då länka till panelen.
Men här blev jag osäker. Det finns två Mats Karlsson i Frilanskatalogen, en
i Hägersten och en  i Stockholm. Vem är det?

De övriga två verkar vara från Malmö. Andrea står inte i Frilanskatalogen.

Är det någon här som kan ge klarhet i Mats Karlsson och föreslå bra länkar
till Andrea Kollman som jag inte ser har hemsida.

Håkan Röjders hemsida verkar vara denna <https://www.rojder.se/
Mats Karlssons hemsida, beroende på vem det är är
https://raivireportage.wordpress.com/om-raivi-reportage/
eller denna
http://nordiclightmedia.se/om-mats/

Tacksam för svar så fort ni ser detta. Några kanske jobbar litet fackligt i
helgen?
/Monica