[Arvodesgruppen] Arvodeslunchseminarium 19 maj

Gert Lundstedt gert.lundstedt at gmail.com
Sat May 14 15:40:52 CEST 2022

Hej Nana!

Marja lägger ut information och casen på Riks hemsida och i våra kanaler på
måndag eller tidigare om hon hinner. Länken kommer torsdag förmiddag.
Jag tänkte om ni vill sprida info och case i era lokal-regionala kanaler.
Men det gör ni som ni vill.

Hälsningar

Gert

Den lör 14 maj 2022 kl 15:37 skrev Gert Lundstedt <gert.lundstedt at gmail.com