[Arvodesgruppen] Arvodeslunchseminarium 19 maj

Björn Hellström bjorn.hell at polygraf.media
Mon May 16 15:22:41 CEST 2022

Vill också svara på nedanstående mejl.
Det efterfrågade faktiskt förslag på deltagare från sektionerna för flera månader sedan, så det tänktes det på.
Har svårt att tro att det kom in förslag på kvinnor som ignorerades. Men det kan säkert styrelsen svara på.
Tycker för övrigt inte att det är något problem alls när två av tre är av samma kön. Det går ju inte att få en jämnar fördelning när det är tre personer.
I Syd är det i princip alltid fler kvinnor än män: i styrelsen, på evenemang och antal medlemmar. Det funkar ganska bra ändå.

/Björn

Björn Hellström
Ordförande SJF Frilans Syd
bjorn.hell at polygraf.media