Jul-och nyårshälsning 2020

Jonny Ahlgren jonny at awva.se
Tis Dec 22 12:20:57 CET 2020

      Kära konstvänner och medlemmar i Österlens Konstförening BOSK,

Min julhälsning till er alla tycker jag bäst uttrycks av Jenny Nyström.
Hon förmedlar det vi alla önskar av en vacker och fridfull jul.
Låt oss tänka bort tristessen och se framtiden an med hopp och glädje.

Nyåret med hopp om en positiv framtid vill jag också förmedla till er genom Jenny Nyström.
Det är väl sällan vi så intensivt har längtat efter ett Nytt och Positivt År.
Med tanke på alla spännande konstupplevelser vi i Styrelsen har i vår plan,
kan det inte bli annat än lyckosamt och bra.

Vi önskar er alla en  riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!

Styrelsen
 Jonny Ahlgren
Ordförande