Re: Höstens första konstresa med Österlens Konstförening BOSK

Torsten Tufvesson torstentufvesson at hotmail.com
Mon Aug 8 11:39:32 CEST 2022

Hej o hallå !
Jag heter Torsten Tufvesson och ær medlem i BOSK ( Østerlens Konstførening ).

Varför har jag fått dessa mail ??
Den 24/7 fick jag mailet från BOSK, och eftersom jag ær medlem i BOSK så ær det i och før sig inte så konstigt.
Dagen efter fick jag mailet från en Peter Larsen.
VARFØR får jag del av en annan människas korrespondens med BOSK ???
FÅR ANDRA också del av min eventuella korrespondens BOSK ???
Føreligger hær ett tekninskt fel eller ær det ett mænskligt fel.

Vænligen ge mig ett svar på detta!  -  Ær det så att mails från mig också ær ute och snurrar någonstans i etern förutom
till den tænkta adressaten.

                  undrar Torsten Tufvesson

Torsten Tufvesson
Tel: 0766298036