Inbjudan till Hamburgresan

Annchristin Lindeberg aclindeberg at outlook.com
Tis Mars 15 12:12:21 CET 2022

Tyvärr kan jag inte åka med till Hamburg och tyvärr måste jag avsluta mitt medlemsskap i Bosk då jag inte kommer att kunna vara en aktiv deltagare. Har haft såå roligt så det svider men jag får nöja mej med utbudet i Stockholm i fortsättningen.
Hälsningar
Annchristin Lindeberg

Hämta Outlook för iOS<https://aka.ms/o0ukef>