[Jamstalldhetsombud] Ang. kurs för jämställdhetsombud

Leonarda Arcidiacono leonarda.frilans at gmail.com
Thu Nov 21 14:58:12 CET 2019

Hej!

Angående den webbsända kursen i jämställdhet.
Vi är sex personer som svarat och kan den 3:e december.
Jag saknar dock svar från Sara och Anneli, hur ser det ut för er den 3:e på
förmiddagen?

Arvoderingen för kursen betalas ut av de respektive sektionsstyrelserna. Om
någon sektion behöver ekonomiskt bidrag från Frilans Riks för att kunna
betala ut dessa timmar, kontakta då mig via denna mejladress:
leonarda.frilans at gmail.com

Mer info om kursen kommer snart från Elisabet Wahl.

Hälsningar

Leonarda Arcidaicono
för Frilans Riks