[Jamstalldhetsombud] Ang. kurs för jämställdhetsombud

Leonarda Arcidiacono leonarda.frilans at gmail.com
Thu Nov 21 17:09:45 CET 2019

Ja visst är det så Bella. Vi gör vårt bästa för att skynda på.

Reservera den 3:e december, kursen ser ut att bli av då på fm. Elisabet
Wahl på frilansjouren kommer med mer info snart. Hon arbetar på förbundet
måndag- onsdag så jag gissar att hon återkopplar efter helgen.

Hälsningar

Leonarda Arcidiacono