[Jamstalldhetsombud] Till er som söker bidrag för kursen

Leonarda Arcidiacono leonarda.frilans at gmail.com
Fri Nov 22 10:24:10 CET 2019

Hej!

Till er som behöver ansöka om ekonomiskt bidrag för kursen.

Skicka mig en specificerad ansökan i ett separat mejl till :
leonarda.frilans at gmail.com

Skriv i er ansökan hur mycket ni söker bidrag för och bifoga en kortfattad
motivering. Jag tar sedan med detta till Riks styrelse och ni får svar
innan kursen börjar. Jag vill understryka att det ska inte vara några
större problem att ge bidrag till de klubbar som verkligen har behov.

Den totala kurstiden beräknas till 6 timmar.

Bästa hälsningar

Leonarda Arcidiacono
för Frilans Riks