[Jamstalldhetsombud] Kursen och jämställdhetsarbetet

Bella Stenberg bellastenberg at hotmail.com
Fri Apr 24 10:54:16 CEST 2020

Hej!

Jag återkommer när jag känner mig mer inspirerad.
Men ett möte är ett måste och en sida vettigt.
Här är länk till sidan om ämnet på vanliga SJF.
https://www.sjf.se/rad-stod/likabehandling-och-jamstalldhet

Jag läste förresten Matilda Gustavssons bok "Klubben" efter vårt Zoommöte. Den handlar ju på ett sätt om ensamarbetande och att vara i beroendeställning.

Trevlig helg!
/Bella