[Jamstalldhetsombud] Kursen och jämställdhetsarbetet

Bella Stenberg bellastenberg at hotmail.com
Mon Apr 27 14:30:00 CEST 2020

Hej!

Att hitta studenter som ska skriva uppsats är en spännande idé. Det går kan ju också vara så att idéerna som får nej tack handlar om till exempel hbtq, genus etc. Där kanske det är enklare att hitta mönster.
Det finns ju också flera sajter där det går att söka efter redan publicerade uppsatser. Och kanske har till exempel teater- och musikförbunden gjort något arbete som kan vara en grund eller en inspiration. Deras medlemmar kanske inte är egenföretagare i lika stor utsträckning, men ofta ensamarbetande som frilansar eller har projekt- och timanställningar.
Det handlar ju heller inte bara om att ha gett avslag på idéer utan bemötande.

Ha det fint!
/Bella