[Jamstalldhetsombud] Nästa kurstillfälle

Leonarda Arcidiacono leonarda.frilans at gmail.com
Thu Jan 23 22:30:52 CET 2020

 Hej jämställdhetsombud!

Jag fick mejl från Elisabet W på förbundet, vidarebefordrar till er:

*Hej!*

*Nu har jag fått en bunt datum från Ulrika Hyllert för föreläsning nummer 2
i jämställdhetskursen. Ni kan väl välja två-tre stycken och svara mig så
snart som möjligt (hon blir snabbt uppbokad) så får vi se vad vi får till.
Vi tänker oss 1-1,5 timme ungefär. Hon kan än så länge 9-15 alla dessa
dagar.*

*Här är hennes förslag:*

*11 feb*

*17, 19, 20 21 feb*

*9, 10, 11 mars*

*Skickar underlaget från första kursen i morgon. *

Vilka datum kan ni?

Svara mig så fort ni har möjlighet så sammanställer jag och vidarebefordrar
till Elisabet.

Bästa hälsningar

Leonarda Arcidiacono

Frilans Riks