[Jamstalldhetsombud] Fwd: Instruktioner inför mötet

Leonarda Arcidiacono leonarda.frilans at gmail.com
Fri Mar 20 11:20:51 CET 2020

Hej Bella! (kopia till alla jämställdhetsombud för att förtydliga läget)

Ursäkta att svar har dröjt (jag har vabbat och inte kunnat lägga fokus på
allt så som jag önskat).

Angående kursen: Det var några som inte kunde delta och det visade sig sen
också att ytterligare några fick akut förhinder. Jag själv var tvungen att
vabba och eftersom delmoment #2 också inkluderar diskussioner så valde vi
att ställa in och hitta ett nytt datum som passar merparten om inte alla.

Jag ska höra med Ulrika om vilka datum hon kan, återkommer med förslag inom
en snar framtid.

Dokumentet jag vidarebefordrade till er var en resumé från första
kursmomentet.

Vi hörs vidare,

Leonarda