[Jamstalldhetsombud] Förra kursen och nya datum

Bella Stenberg bellastenberg at hotmail.com
Wed May 13 14:46:06 CEST 2020

Hej!

Jag kan 4 juni, vet inte än om 11 juni.

Ha det fint!
/Bella

________________________________
From: Jamstalldhetsombud <jamstalldhetsombud-bounces at frilansriks.se> on behalf of Leonarda Arcidiacono <leonarda.frilans at gmail.com>
Sent: Wednesday, May 13, 2020 11:35 AM
To: jamstalldhetsombud at frilansriks.se <jamstalldhetsombud at frilansriks.se>
Subject: [Jamstalldhetsombud] Förra kursen och nya datum

Hej alla jämställdhetsombud!

Här nedan finns länken till er som vill lyssna på förra kursmomentet. Hör av er om det inte funkar så löser vi det.

Jag håller på att bolla med Elisabet om när sista delmomentet kan hållas, det råder en viss överbelastning på förbundet just nu, vilket är förståeligt. Jag hoppas dock att kursen kan bli av innan sommaren, återkommer när jag vet mer.

Jag tänker att det vore bra om vi bokar in ett hangoutmöte för oss i gruppen innan sommaren så att vi kan prata ihop oss och diskutera hur vi ska arbeta och eventuellt dela upp arbetsuppgifter.

Förslag på datum:
25:e maj kl: 11
4:e juni kl: 11
12:e juni kl 11

När kan ni?

Hälsningar

Leonarda
Hämta filen här

Nedladdning av zoom_0.mp4<https://sprend.com/download?C=c02c448c44c44bcf8d2f52503473ca39>

Om filen

Filnamn: zoom_0.mp4
Storlek: 342,6 MB
Filen finns kvar: Tills den hämtats, men som längst till 2020-05-18 08:07:21 UTC

Sprend gör det enkelt att skicka stora filer
https://sprend.com