[Jamstalldhetsombud] Hej jämställdhetsombud!

Leonarda Arcidiacono leonarda.frilans at gmail.com
Thu Oct 15 11:16:50 CEST 2020

Hej jämställdhetsombud!

Hoppas ni alla mår bra och att ni alla har jobbuppdrag nu när läget ser ut
som det gör.

Jag vill upplysa er om att Hannah Ohlén Järvinen, som också sitter med i
Frilans Riks styrelse, nu kommer att dela ansvaret med mig i
jämställdhetsnätverket. Det känns väldigt bra att få dela den posten med
dig Hannah.

Petteri på förbundet har haft mycket den senaste tiden och vi har stannat
av en del i planeringen av det tredje kurstillfället, men nu är bollen i
rullning och vi återkommer inom kort med förslag på datum för tredje
kurstillfället.

Jag vill också meddela att jag fick höra i går att det blivit en miss efter
vårt förra möte, jag trodde att protokollet nått er alla men så var visst
inte fallet. Jag skickar ut Berth-Olofs stödpunkter till er under dagen.

Jag och Hannah kommer inom en snar framtid träffa Petteri för att diskutera
en eventuell enkät.

Jag vill också tillägga att jag beklagar att det dröjt lång tid sedan sist.

Vi hörs snart!

Bästa hälsningar

Leonarda Arcidiacono

för Frilans Riks