[Loppis-vega] Loppisen

Yasmin Uzel yasmin at livva.se
Thu Sep 10 21:34:11 CEST 2015

Hej!
I och med den humanitära katastrofen som pågår just nu så föreslår jag att vi gör en Insamlings-loppis den 13/9 istället då vi skänker allt som vi får för det vi säljer till välgörenhet! Jag tycker det är det rätta att göra i dagsläget och jag tror att det skulle gillas av alla inblandade parter.
100kr/bord tycker jag ni kan bjuda på i detta fall 😉 vi skulle kunna sättaupp flyers där vi upplyser alla om vårt syfte med loppisen vilket skulle dra in mer folk och mer pengar till de behövande. Hoppas ni tycker likadant 😊

Mvh
Yasmin
Boende i vega